مبل زیبا و مناسب برای خانه

Stylish Sofa Beds You'll Actually Want In Your Home - Sofas And Couches -  Lonny
مبل راحتی
مبلمان راحتی نوعی از مبلمان است که با نشستن و تکیه دادن روی آن می‌توان خستگی روزانه را رفع کرد و به حسی سرشار از آرامش دست یافت. این نوع مبل‎ها در دو نوع نیمه راحتی و کاملاً راحتی ساخته می‌شوند. مبلمان کاملاً راحتی جنبه شخصی دارند و ظاهر آن‌ها به نحوی است که بیشتر برای استراحت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما مبل‎های نیمه راحتی تا حدودی رسمی هستند و علاوه بر استفاده شخصی، برای پذیرایی از مهمانان نیز مناسب هستند.
مبل سلطنتی
همان‌طور که از اسمش پیدا است این نوع مبلمان، حالت سلطنتی دارد و مناسب سلیقه افرادی است که زندگی به سبک سلطنتی را دوست دارند. این مبل‎ها، دسته‌ها و پایه‌های متنوع و پر از نقش و نگاری دارند که با هنر دست انجام می‌شود. قاب این مبلمان بیشتر به رنگ طلایی و بژ است و استفاده از وسایل دکوراتیو در کنار مبلمان سلطنتی، نمای این مبلمان را شیک‌تر نشان می‌دهد.
مبل ال شکل
امروزه به دلیل کوچک بودن فضای خانه‎ها از مبلمان ال شکل برای دورتادور فضای اتاق نشیمن استفاده می‌شود. این مبل‎ها بر اساس فضای مورد نظر ساخته می‌شوند و از مزیت‌های آن می‌توان به ایجاد فضای بیشتر برای اتاق نشیمن، تفکیک فضای نشیمن از دیگر فضاها و هماهنگی با دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک اشاره کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد