انواع سرویس مبلمان

مبلمان خانگی از اصلی ترین اجزای دکوراسیون داخلی منزل می باشد. مبلمان فضای زیادی در خانه به خود اختصاص می دهد و اولین چیزی است که به محض ورود به هر خانه مورد توجه قرار می گیرد.

همچنین در عین زیبایی باید راحت باشد بطوریکه شما از نشستن بر روی آن احساس راحتی کنید. منظور از سرویس مبلمان تنها انواع مختلف مبل نیست بلکه لوازمی همچون میز، صندلی و حتی وسایلی چون آپاژور و ... را نیز شامل می شود. سرویس مبلمان انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. برای انتخاب یک مبلمان مناسب باید فضای خانه و ابعاد آن را در نظر گرفته تا بتوان یک سرویس مبلمان مناسب را برای منزل خود خریداری کنید.

انواع سرویس مبلمان

سرویس مبلمان منزل به مدل های مختلفی از نظر جنس، طراحی، تعداد اجزا و ... تقسیم می شود که به معرفی آنها می پردازیم:

سرویس مبلمان کلاسیک

یکی از محبوب ترین انواع مبلمان منزل است. در این نوع مبلمان ،چوب مهمترین عنصر به شمار می رود و منبت کاری روی چوب این محصول از مهمترین ویژگی این محصول می باشد.

سرویس مبلمان راحتی

مبل های راحتی از جنس های مختلفی ساخته می شوند و معمولا روکش تمام چرم و یا پارچه مبلی بر روی آن قرار می گیرد. راحتی این مبل مهمترین ویژگی آن به شمار می رود.

سرویس مبلمان چستر

مبلمان چستر در مدل های مختلف وجود دارد که گاهی آن با مبل راحتی چرمی و یا مخمل اشتباه گرفته می شود.  مبل چستر به گونه ای طراحی شده است که با بیشتر فضاها و انواع دکوراسیون قابل ست شدن می باشد.

سرویس مبلمان سلطنتی

مشخصه اصلی این مبل منبت کاری و استفاده تاج در آن است که اگر طرفدار مبل کلاسیک و مجلسی هستید بهترین انتخاب برای شما به حساب می آید. قیمت سرویس مبلمان سلطنتی کمی بالاتر از مبلمان کلاسیک است.

مزایای ست مبلمان با میز ناهار خوری

میز ناهارخوری علاوه بر زیبایی که به منزل می بخشد در عین حال باید از راحتی خوبی برخوردار باشد تا هنگام نشستن پشت آن احساس راحتی داشته باشید. میز های ناهارخوری همچون سایر مبلمان منزل انواع و مدل های مختلفی دارد که به انواع کلاسیک و مدرن تقسیم می شود. همانطور که بارها گفته شده برای زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون منزل بهتر است که اجزاء و لوازم مختلف منزل با یکدیگر هماهنگ بوده و از یک سبک پیروی کند. هماهنگی ست مبلمان با میز ناهار خوری باعث زیبایی بیشتر منزل بوده و حتی می توان از اجزاء مختلف این دو مبلمان به طور مشترک استفاده کرد.

کدام مبلمان در هیوا هوم جزء سرویس مبلمان هستند؟

شما می توانید با وارد شدن به فروشگاه اینترنتی و مبلمان هیوا هوم انواع سرویس های خواب مختلف را از طریق پیج اختصاصی آن مشاهده کنید. محبوب ترین سرویس های مبلمان از سرویس کلاسیک و سلطنتی تا سرویس های مبل چستر قابل مشاهده و خریداری هستند. همچنین شما قابلیت فیلتر کردن براساس قیمت سرویس مبلمان را خواهید داشت تا بدین ترتیب بتوانید یک سرویس مبل متناسب با بودجه خود را خریداری نمایید. توجه کنید که این سرویس ها همگی به صورت کامل بوده و همه اجزاء یک سرویس مبلمان استاندارد را دارا می باشند.  

اصول چیدمان سرویس مبلمان در منزل

شکل منزل شما براساس چیدمان مبلمان شکل می گیرد پس لازم است برای داشتن خانه ای زیبا و شیک اصول چیدمان مبلمان در منزل را رعایت کنید. اگر شما منزلی با متراژ بالا دارید و طرفدار سبک های مجلسی و با شکوه هستید خرید یک سرویس مبلمان کلاسیک و یا سلطنتی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و اگر فضای کمتری دارید می توانید با یک سرویس مبلمان راحتی و یا حتی یک مبل چستر فضای شیکی به منزل خود ببخشید. در نوع چیدمان اجزاء مبلمان اگر آنها را به صورت متقارن بچینید فضایی رسمی و با نا متقارن چیدن آنها فضایی غیر رسمی تر و مدرن تر به منزل شما می بخشد که بستگی به سلیقه شما در سبک کلی دکوراسیون منزل دارد. همچنین به فاصله مبل ها و میز ها از یکدیگر توجه کنید تا فضای کافی برای استفاده از هر مبل به اندازه کافی وجود داشته باشد.  

سرویس مبلمان برای خانه های بزرگ

قبل از خرید ست مبلمان منزل ابتدا باید فضای منزل و متراژ آن را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخابی متناسب با فضای منزل را داشته باشید. اگر خانه و اتاق پذیرایی بزرگی دارید استفاده از ست مبلمان کلاسیک و سلطنتی یک انتخاب هوشمندانه برا ی خانه و دکوراسیون منزل شماست این ست مبلمان معمولا در ابعاد 4 نفره تا 7 نفره عرضه شده و تمامی نیاز های شما برای نشستن ، پذیرایی و استراحت را فراهم می کند نکته ای که در این ست مبلمان مطرح می شود قیمت سرویس مبلمان کلاسیک و سلطنتی است که نسبت به سایر مبلمان گران تر است و البته باید توجه کرد که این نوع مبل در صورتی که متناسب با سلیقه شما یعنی مبلمان پر ابهت و پر زرق و برق باشد، مناسب است. اگر طرفدار سبک مدرن هستید می توانید ازسرویس های مدرن تر همچون مبل چستر و ال استفاده کنید که هم تنوع طراحی و رنگ بیشتری دارند و هم از قیمت کمتری نسبت به مبلمان کلاسیک برخورداند.  

امکان تغییر رنگ پارچه در سفارش ست مبلمان وجود دارد ؟

نوع پارچه و طراحی پارچه رو مبلی در تعیین قیمت سرویس مبلمان تاثیر گذار است چون علاوه بر زیبایی و تناسب بیشتر با منزل در طول عمر و دوام مبل تاثیر گذار است. با خرید از فروشگاه آنلاین هیوا هوم شما می توانید پارچه مدنظر و رنگ دلخواه خود را برای مبلی که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید اما بهتر است ابتدا کمی بیشتر راجع به انواع پارچه ها بدانید. یکی از انتخاب های پارچه مبل، پارچه چرمی است که طرفداران خاص خود را دارد. بزرگترین مزیت این روکش، نظافت راحت آن است که به راحتی با یک دستمال می توان آن را تمیز کرد اما باید توجه کرد که چرم بسیار حساس است و ممکن است با برخورد جسمی نوک تیز به راحتی در آن خراشی رخ دهد اما یکی از پرطرفدار ترین انتخاب ها مبل پارچه ای است که مخصوصا در خانه های با سبک مدرن بسیار کاربردی است و زیبایی بسیار زیادی را به منزل شما خواهد بخشید که البته تمیز کردن آن به دقت زیادی احتیاج دارد اما از طرف دیگر راحتی بسیار زیادی را به مبل شما می بخشد.  

جنس سرویس مبلمان در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون

همانطور که می دانید ویژگی اصلی مبلمان منزل جنس محکم و مستحکم چوبی است که از آن ساخته می شود در فروشگاه اینترنتی هیوا هوم  برای استحکام بیشتر سرویس مبلمان از چوب درختانی مثل راش ، گردو و بلوط استفاده می شود و لازم است که بدانید به هیچ عنوان از روکش هایی مثل ام دی اف استفاده نمی شود. هر چه از چوب خالص و مستحکم تری در ساخت مبل استفاده شود طول عمر مفید آن هم بیشتر شده و به مرغوبیت بیشتر آن می انجامد یادتان باشد کلاف مبل تاثیر گذارترین قسمت مبل در نوع مرغوبیت یک مبل به حساب می آید پس برای اطمینان از جنس سرویس مبلمان دقت کنید که از فروشگاه های معتبر و با سابقه در زمینه تولید و فروش انواع مبلمان منزل خرید خود را انجام دهید.  

ویژگی خرید اینترنتی مبلمان

خرید اینترنتی مبلمان مزیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ سرویس مبلمان طرح‌ها و مدل‌های متنوع که از طریق خدمات اینترنتی در اختیار شماست به یک انتخاب درست دست پیدا کنید. خرید آنلاین مبل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌راحتی جنس محصول ساخته شده را مشاهده و بهترین انتخاب را داشته باشید. این امر به انتخابی باکیفیت و مطلوب‌تر می‌انجامد. با خرید اینترنتی مبل می‌توانید از محصولات بیشتری دیدن کنید. این امر زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد، اما کیفیت کار شما را برای خرید ارتقا می‌دهد. بدون تردید اگر به‌صورت سنتی قصد چنین کاری را داشته باشید باید مدت زمان زیادی را در فروشگاه های مختلف سپری کنید.  

روش های مختلف سفارش از فروشگاه اینترنتی هیوا هوم

شما می توانید با وارد شدن به سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان هیوا هوم به مجموعه ای نفیس و متنوع از انواع مبلمان ولوازم منزل دسترسی پیدا کرده و ویژگی های هر محصول را مشاهده کرده و اقدام به خرید خود نمایید. شما می توانید با وارد شدن به صفحه مربوطه به هر محصول به راحتی و در کمترین زمان ممکن خرید امن و سریع خود را از طریق پرداخت آنلاین انجام داده و در کمتر از سه روز ( در تهران ) ست مبلمان منزل خود را درب منزل در یافت نمایید. همچنین همکاران ما در قسمت پشتیبانی آماده پاسخگویی و راهنمایی شما خریداران محترم را دارند. فراموش نکنید در صورتی که خرید شما بالای 10 میلیون تومان باشد ارسال آن به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد. پس برای تجربه یک خریدآسان و مطمئن ما به شما  فروشگاه اینترنتی مبلمان هیوا هوم را پیشنهاد می کنیم.

بهترین محل برای میز غذاخوری

VEDBO Dining table, white, 160x95 cm

پیش از هر نکته ای آنچه حائز اهمیت است انتخاب ابعاد مناسب میز غذاخوری است، حتی اگر فضای بزرگی داشته باشید اما ابعاد میز غذاخوری شما مناسب آن نباشد نمی توانید با آسایش از آن استفاده کنید. پس توجه داشته باشید که انتخاب فرم و ابعاد مناسب نکته ای است که باید پیش از هرچیز به آن توجه کنید. 

اولین نکته در انتخاب محل مناسب میز غذاخوری عدم قرار گیری در محل های پر رفت و آمد است، چرا که مسیرهای پر رفت و آمد بدون شک مشکلات فراوانی را برای شما در هنگام چیدمان و سرو غذا ایجاد خواهد کرد.

نکته ی دوم قرار گیری میز غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه است. بهترین مکان برای قرار گرفتن میز غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه است چرا که میز غذاخوری به لحاظ عملکرد بسیار با آشپزخانه مرتبط است پس نیازمند نزدیکی به این محل است.

در انتخاب محل میز غذاخوری می توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید. اگر فضای شما به نسبت کوچک و میز غذاخوری شما بزرگ است بهتر است که در صورت امکان میز را به دیوار بچسبانید و از فضای اطراف آن بیشتر استفاده نماید.

نکته ی دیگر که در قرارگیری میزغذاخوری در فضاهای کوچک باید در نظر بگیرید، قرار گیری در فضاهای خلوت تر است. اگر فضای شما نسبتا کوچک پس اطراف میز غذا خوری خود را خالی نگه دارید. حضور ویترین ها و کنسول ها می تواند عملکرد صحیح میز غذاخوری را مختل نماید.

نکته ی آخر عدم قرار گیری میز غذاخوری در نزدیکی فضای تلویزیون است، حضور تلویزیون سبب عدم تمرکز در زمان صرف غذا می شود، با دور کردن این فضا از فضای تلویزیون به خوبی می توانید لحظات صرف غذا را منحصر به فرد کنید.

در چیدمان مبل در دکوراسیون منزل به چه اصولی باید توجه شود ؟

ایده های جذاب برای چیدمان مبلمان

پس از خرید مبل یکی از سوال های مهم این است که چگونه مبلمان را بچینیم. برای این که چیدمان درستی داشته باشیم باید فضای داخلی خانه ی خود را به خوبی مد نظر داشته باشیم و آرامش و راحتی در استفاده از مبلمان برای افراد خانه لحاظ گردد. در چیدمان مبل ها تعادل و توازن را باید رعایت کرد برای مثال مبل ها را به طور مناسب در کل فضای مورد نظر پخش کرد و تراکم یا کمبود جای نشستن در قسمت های مختلف وجود نداشته باشد. این تعادل چیدمان می تواند به صورت چیدمان های متقارن یا نامتقارن باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا هستند. رنگ مبل ها نیز در چیدمان باید در کنار رنگ سایر وسایل خانه در نظر گرفته شود. برای مثال رنگ بنفش تیره در دکوراسیون سبب ایجاد یک نمای لوکس می شود.

اصول مهم چیدمان مبل در دکوراسیون منزل

برای اینکه بدانیم در منزل باید چگونه مبلمان را بچینیم بهتر است با اصول چیدمان مبل آشنا شویم. این اصول شامل یک سری موارد است که رعایت آن به بهتر به نظر رسیدن دکوراسیون، مبل ها و فضای خانه کمک می کند. در صورتی که فضا کوچک است بهتر است از مبل های بزرگ استفاده نکنیم زیرا در چیدمان باید مقداری فضای خالی برای رفت و آمد و هم چنین برای میز های کنار مبل در نظر گرفته شود. بهتر است مبل ها طوری چیده شوند که روبروی هم قرار گرفته و افراد به راحتی در جمع یکدیگر را ببینند و با هم گفت و گو کنند. جهت قرار گیری مبل ها به ویژه مبل بزرگتر باید در راستای اصلی دکوراسیون یا تمرکز توجه به سمت نقطه ی کانونی باشد. برای مثال این نقطه ی کانونی در اتاق نشیمن می تواند شومینه در نظر گرفته شود.

چیدمان مبل در اتاق نشیمن

چیدمان مبل در اتاق نشیمن
چیدمان مبل در اتاق نشیمن

برای بررسی اینکه در اتاق نشیمن چگونه مبلمان را بچینیم باید توجه کرد که این اتاق برای دور هم جمع شدن افراد خانواده و یا پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود. بنابراین بهتر است مبل ها خیلی دور از هم قرار نگیرند تا افراد بتوانند به راحتی و با صدای متعادل با هم صحبت کنند از طرف دیگر بین مبل ها باید فضای خالی برای رفت و آمد در نظر گرفته شود تا افراد به آسانی بتوانند به مبل مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. در چیدمان مبل در اتاق نشیمن باید در کنار راحتی، استفاده از المان های زیبایی را نیز در نظر گرفت و از وسایلی مانند تابلوهای نقاشی و آباژور هماهنگ با مبلها استفاده کرد. مورد مهم دیگر دسترسی به میز وسط یا میزهای عسلی برای پذیرایی است. معمولا در فضای وسط مبل ها از یک فرش با رنگ، طرح و سایز متناسب استفاده می شود.

نحوه چیدمان مبل کلاسیک با مبل راحتی

چیدمان مبل کلاسیک با چیدمان مبل راحتی متفاوت است. کلاسیک اغلب رسمی تر بوده و برای سالن های پذیرایی استفاده می شود در حالیکه در مبل راحتی هدف راحتی و استفاده ی روزمره است. در چیدمان کلاسیک باید اصول چیدمان را مد نظر قرار داد معمولا سعی می شود مبل ها روبروی هم قرار بگیرند و تقارن رعایت گردد. گاهی در فضایی از سالن پذیرایی می توان دو ست مبل راحتی و کلاسیک را به صورت جداگانه قرار داد باید توجه کرد که فاصله ی بین این دو ست مناسب باشد تا هر کدام جدا زیبایی خود را نشان بدهند و از لحاظ ترکیب رنگی و نوع مدل ها با هم متناسب باشند. اگرچه از این دو نوع مبل به صورت تلفیقی نیز می توان استفاده کرد برای مثال از کاناپه راحتی در کنار مبل های تک نفره کلاسیک و یا بالعکس.

چیدمان مبل جلوی تلویزیون

چیدمان مبل جلوی تلویزیون
چیدمان مبل جلوی تلویزیون

یکی دیگر از مسائل مهم و متداول در چیدمان مبل ها این است که در جلوی تلویزیون چگونه مبلمان را بچینیم. در چیدمان مبل جلوی تلویزیون آن چه اهمیت دارد راحتی فرد در تماشا کردن تلویزیون است زیرا افراد خانواده احتمالا زمان زیادی را در آن جا می گذرانند. برخی از افراد ممکن است تمایل داشته باشند هنگام تماشای تلویزیون دراز بکشند بنابراین نوع مبل و اندازه ی آن باید مناسب انتخاب شود. به طور معمول از کاناپه ها برای جلوی تلویزیون استفاده می شود. فاصله ی مبل تا تلویزیون نیز پارامتر مهمی است نباید بیشتر یا کمتر از حد نرمال در نظر گرفته شود. علاوه بر این مبل بهتر است طوری قرار بگیرد که کاملا روبروی تلویزیون باشد.

نحوه چیدمان مبل در فضاهای کوچک

چگونه مبلمان را بچینیم تا در فضای کوچک بهترین استفاده از فضا شود. به طور معمول در فضاهای کوچک استفاده از مبل های کوچک مناسب است اما در چیدمان مبل باید تلاش کرد تا فضا بزرگ تر به نظر برسد معمولا در این فضاها بهتر است فاصله ی مبل ها با دیوار خیلی کم و یا چسبیده به دیوار باشند. رنگ مبل ها بهتر است روشن انتخاب شود. در صورتی که فضا برای چیدمان مبل های 3 نفره و کاناپه ها کوچک است می توان به جای آن از مبل های دو نفره یا تک نفره استفاده کرد.

اصول چیدن مبل راحتی

اصول چیدن مبل راحتی
اصول چیدن مبل راحتی

مبلمان راحتی به طور معمول بیشتر از سایر مدل های مبل مورد استفاده قرار می گیرند زیرا برای استفاده ی روزمره ی اعضای خانواده راحت تر هستند. این مبل ها معمولا 7 نفره اند و گاهی از دو رنگ یا بیشتر در ترکیب با هم برای آن ها استفاده می شود. با در نظر گرفتن جهت اصلی خانه معمولا کاناپه ی سه نفره در آن جهت قرار داده می شود و مبل های دیگر نیز نزدیک به یکدیگر یک فضای گرد یا مربعی را تشکیل می دهد. بهتر است در چیدمان، مبل های هم رنگ در کنار هم قرار نگیرند. گاهی ممکن است ست مبل های راحتی 9 نفره باشند که برای چیدمان آن ها بهتر می توان اصل تقارن را رعایت کرد و گزینه های بیشتری می توان در نظر گرفت البته به شرط این که فضای کافی در اختیار قرار داشته باشد.

چیدمان مبل ال در منزل

مبل ال ویژگی های مثبت زیادی دارد. این مبل در حالی که فضای کمتری از خانه را اشغال می کند و در فضاهای کوچک بسیار کاربردی است راحتی زیادی داشته و تعداد افراد بیشتری نیز در کنار هم می توانند از آن استفاده کنند. این مبل باعث می شود فضا های خالی بیشتری برای رفت و آمد باقی بماند. اگرچه مدل ال از چندین تکه ساخته شده و می توان آن ها را جدا از هم قرار داد اما بهتر است در چیدمان شکل ال آن حفظ گردد. از پاف های مختلف و یا یک یا دو صندلی متناسب با مدل و رنگ مبل می توانید برای زمانی که مهمان دارید استفاده کنید تا به راحتی از روبرو با مهمان ها ارتباط برقرار کنید. حتی از یک کاناپه نیز به صورت ترکیبی با مبل مدل ال می توان استفاده کرد تا حالت نشستن افراد به صورت گرد یا مربعی باشد.

نحوه چیدمان مبل چستر در پذیرایی

نحوه چیدمان مبل چستر در پذیرایی
نحوه چیدمان مبل چستر در پذیرایی

معمولا در مبل های چستر از رنگ های پررنگ استفاده می شود. این نوع مبل به طور کلی حجم زیادی را اشغال می کند و برای فضاهای نسبتا بزرگ مناسب است. در چیدمان آن می توان به صورت ترکیبی از رنگ یا مدل های دیگر مبل نیز استفاده کرد. مبل چستر در ترکیب با انواع مبل های دیگر بسیار جلوه زیبایی ایجاد خواهد کرد. ترکیب رنگی که برای آن در نظر می گیرید بهتر است با رنگ پرده ها و یا دیوار ها هم خوانی داشته باشد. با توجه به اینکه دسته ها و پشتی این مدل مبل کمی حالت انحنا و خمیده دارد بنابراین می توان میزهای عسلی یا میز جلو مبلی را با همین طراحی خمیده و منحنی انتخاب کرد. در طراحی های جدید معمولا ست مبل 8 نفره و دارای دو کاناپه ی 3 نفره است که بهتر است این دو کاناپه را روبروی هم قرار داد.

استفاده از المان های هنری و یا تزئینی در چیدمان مبل ها

در هنگام تصمیم گیری برای این که چگونه مبلمان را بچینیم سایر وسایل و دکوراسیون خانه نیز باید در نظر گرفته شوند. برای مثال در صورتی که یک تابلوی نقاشی با ابعاد بزرگ و شکیل وجود دارد بهتر است آن را به موازات مبل سه نفره و بالای آن نصب کرد. درختچه ها و گل های طبیعی و مصنوعی نیز در کنار مبل ها جلوه های زیبایی ایجاد می کنند.

چیدمان مبل کنار شومینه

چیدمان مبل کنار شومینه
چیدمان مبل کنار شومینه

در برخی خانواده ها افراد تمایل دارند در کنار شومینه چیدمان مبل ها را انجام دهند باید توجه شود اگر در فصلی هستیم که شومینه روشن است فاصله ی مبل ها از شومینه رعایت گردد معمولا یک یا دو صندلی یا مبل  راحتی تک نفره در دو طرف شومینه قرار داده می شود گاهی یک میز نیز بین صندلی ها قرار می گیرد. اگرچه باید توجه کرد که بهتر است شومینه کاملا در دید قرار داشته باشد و چیزی جلوی آن نباشد به ویژه زمانی که روشن می شود.

چیدمان U شکل

چیدمان U شکل برای مبل زمانی استفاده می شود که شما تمایل دارید مبل ها به هم نزدیک تر و روبروی هم قرار گیرند و فضای خوبی برای گفت و گو و دورهمی وجود داشته باشد. برای شرح  این که در چیدمان U شکل باید چگونه مبلمان را بچینیم باید بدانیم که این نوع چیدمان کاملا مشابه با حرف U انگلیسی تعریف شده است و مبل ها در سه سمت چیده شده و یک سمت برای رفت و آمد خالی می ماند اگرچه ممکن است بین مبل ها نیز کمی فضا برای قرار دادن میزهای عسلی در نظر گرفته شود.

خرید مبل از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی

خرید مبل از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی
خرید مبل از فروشگاه های آنلاین و اینترنتی

امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی بسیار متداول و رایج شده است به ویژه در زمینه ی مبل و دکوراسیون استفاده از فروشگاه های اینترنتی برای خرید مزایای زیادی دارد. جدا از ویژگی های خرید اینترنتی که شامل صرفه جویی در وقت و زمان و خرید آسان به دور از مشکلات رفت و آمد و ترافیک است فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون سبب می شود که مشتری این امکان را داشته باشد که تنوع مدل ها و کارهای مختلف و هم چنین قیمت را در فروشگاه های زیادی دیده و با یکدیگر مقایسه کند.

تعدادی از اشتباهات رایج در چیدمان مبل

هنگام چیدمان مبل باید توجه کرد که در صورت در اختیار داشتن فضای کافی بهتر است مبل ها کاملا چسبیده  به دیوار قرار نگیرند. این کار باعث می شود حس بهتری از تعادل در محیط ایجاد گردد. حتی در فضاهای کوچک نیز می توان کمی فاصله را در نظر گرفت. برای باز کردن پنجره ها حتما مسیر مناسبی در نظر گرفته شود و کل فضای اطرافش توسط مبل ها مسدود نشود. اگر فضا بزرگ است بهتر است مبل ها طوری چیده شوند تا چندین قسمت برای دور همی ها و فعالیت های جمعی و خانوادگی ایجاد شود این کار باعث می شود فاصله ی مبل ها در یک جمع کم تر شده و افراد راحت تر ارتباط بگیرند علاوه بر این زیبایی فضا نیز بیشتر می شود.

منبع : https://bit.ly/34YcArg

چه اشتباهاتی برای تزیین منزل وجود دارد ؟

These 6 Lessons in Color Will Change the Way You Decorate

انتخاب رنگ در مرحله اول تزیین منزل

درست است که انتخاب رنگ یکی از بهترین روش هایی است که می توانید با کمک آن جزییات طراحی خود را ساده تر انتخاب کنید اما به این معنا نیست که لزوما انتخاب رنگ اولویت طراحی و تزیین منزل شما باشد. گاهی بهتر است شما پس از انتخاب طرح و پارچه ی رو مبلی خود به سراغ انتخاب یک رنگ هماهنگ با آن بروید با این کار علاوه بر زیبایی علاقه ی بیشتری به دکوراسیون خود پیدا خواهید کرد.

خرید مبلمان بدون اندازه گیری در تزیین منزل

بزرگترین اشتباهی که در تزیین خانه مرتکب می شوشد، خرید مبلمان بدون اندازه گیری است.پس برای داشتن یک دکوراسیون منحصر به فرد بهتر است پیش از خرید به اعداد و ارقام اعتماد کنید و از آن ها راهنمایی بخواهید تا مبلمان مناسب فضای تان را به راحتی بیابید. فراموش نکنید همان اندازه که بزرگ و جاگیر بودن مبلمان در فضای شما دردسر ساز است، کوچک بودنشان نیز می توانید مشکلات زیادی به وجود بیاورد. مبل ها باید در فضای شما تناسب داشته باشند.

خرید جزییات تزیینی منزل در یک مغازه

شاید خرید کلی از یک مغازه در وهله اول خوش آیند به نظر برسد اما باید بگوییم که این موضوع تا حد زیادی اشتباه است چرا که جلوه ی بصری فضای شما را محدود می کند. سعی کنید مغازه ها و فروشگاه های مختلف را برای یافتن المان و یا وسیله ی ایده آل خود جست و جو کنید فروشگاه های اینترنتی برای این منظور بهترین گزینه محسوب می شود که می تواند تاحد زیادی شما را بهترین لوازم برساند. مسلما تزیین خانه شیک باید با دقت و بررسی اکسسوری ها و وسایل متنوع انجام شود. 

خرید مجموعه ای کامل از لوازم در تزیین منزل

وقتی شما یک مجموعه ی کامل طراحی شده را خریداری می کنید در واقع راه حل چندانی برای ایجاد تغییرات دکوراسیونی، تزیین منزل  و یا حتی در جا به جایی آن ها ندارید بنابراین به اجبار دکوراسیونی کسل کننده را برای خود تدارک می بینید که قدرت تغییر آن را نخواهید داشت و یا تغییر آن امر پر هزینه ای برای شما خواهد شد. بنابراین بهتر است جزییات متفاوت را خودتان تهیه کنید و چیدمان منحصر به فردی برای آن در نظر بگیرید. هر ترفند تزیین خانه ای که شما به کار می برید در واقع باید برگرفته از شخصیت و علایق خودتان باشد تا آرامش و زیبایی مورد نظرتان را به وجود بیاورد.

هرگز تزیینات منزل را برجسته نکنید!

استفاده بیش از اندازه از رنگ ها و عناصر برجسته پس از مدتی برای شما خسته کننده خواهد شد و جایگزینی یک المان برجسته دیگر برای آن نمی تواند شما را مانند قبل خوشحال کند، پس بهتر است در انتخاب جزییات تزیین منزل خود تعادل را رعایت کنید با این کار می توانید برای مدت بیشتری از آن ها لذت ببرید بدون آنکه از آن ها خسته شوید.

تزیینات منزل را برجسته کنید!!

درست در مقابل بند قبل بهتر است با برجسته کردن برخی از تزیینات یک نقطه ی کانونی در فضای خود اجاد کنید. این نقطه ی کانونی با کمک یک تابلو نقاشی جسورانه، یا کوسن های خوش رنگ و... می تواند در فضای شما ایجاد شود و از آن لذت ببرید. در واقع نقطه کانونی در تزیین خانه علاوه بر این که به چیدمان شما کمک میک ند، جلوه ای خاص و جذاب را نیز خلق می نماید. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب یک آیتم جدیید برای فضای خود به هماهنگی آن با فضا و از بین نرفتن نقطه ی کانونی تان حتما دقت کنید. 

تفاوت مبل تخت خواب شو با تخت تاشو چیست؟

همانطور که از نام این مبل مشخص است این محصول هم مبل هست هم تختخواب. زندگی امروزه و شرایط خانه ها که به سمت کوچکتر شدن و کم شدن فضا رفته است استفاده از وسایلی مانند مبل تختخواب شو بسیار محبوب و کاربردی است.

این مبل ویژگی های فراوانی دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. اگر فضای کمی دارید و یا تخت خواب اضافه برای مهمان خانه تان ندارید استفاده از این مبل ها بسیار توصیه می شود این که از این مبلمان به صورت پیش فرض به عنوان تخت خواب و یا مبل استفاده کنید بستگی به کاربرد آن دارد. این نکته را در نظر داشته باشید قیمت مبل تخت خواب شو باعث محبوبیت بیشتر آن شده است چون در واقع با هزینه یک محصول شما دو محصول با کاربرد های مختلف را به دکوراسیون منزل خود اضافه کرده اید.

انواع مبل تخت خواب شو

برای انتخاب یک مبل تخت خواب شو مناسب ابتدا باید با مدل های مختلف آن آشنا شوید مبل تختخواب شو باکس دار - این نوع مبل معمولا به صورت دو نفره ساخته شده و از محبوب ترین انواع مبل های تخت خواب شو هستند که نیازی به تشک و وسایل دیگر ندارد و به راحت از قسمت زیر مبل به صورت تخت حواب در می آید

مبل رامونا

اگر به دنبال یک مبل تخت خواب شو با طول عمر بالا هستید مبل راحتی تخت خواب شو رامونا بهترین انتخاب شماست از ظاهر این مبل اصلا مشخص نیست که یک مبل تخت خواب شو است

مبل آلبرتا

این مبل به صورت ست کامل وجود داشته و معمولا همراه یک میز و مبل تک نفره عرضه می شود همچنین این مبل در رنگ بندی های مختلفی وجود دارد

کاناپه تخت خواب شو

این مدل در دسته مبل های راحتی قرار گرفته و ظاهری ساده و شیک دارد و معمولا به صورت 2 الی 3 نفره تولید می شوند

مبل ال تخت خواب شو

ظاهر این مبل ها کاملا شبیه مبل ال بوده و به طور همزمان امکان استفاده از تخت و صندلی آن وجود دارد

مزایای استفاده از تخواب تا شو

امروزه اکثر ما با مشکل فضای کافی در خانه های خود مواجه ایم تخت خواب های تاشو یک راه حل بسیار بسیار عالی برای حل مشکل کمبود فضا در اتاق خواب منازل است. این تخت خواب ها به گونه ای طراحی شده اند که با کمترین فضا بیشترین و بهترین امکانات را در اختیار استفاده کنندگان آن قرادهند. هنگام جمع کردن این مدل تخت فضای اتاق خواب شما بسیار بیشتر شده و قابلیت استفاده بیشتری از اتاق را به شما خواهد داد. ست های مبل های تخت خواب شو معمولا به همراه کمد ، کنسول و کتابخانه موجود هستند و در نتیجه یک خرید اقتصادی به شمار می رود و با خرید این ست، سه چهار تکه از مجموعه سرویس خواب خانه خود را خریداری می نمایید. از آنجایی که تختخواب های تاشو در مدل ها زنگ و اندازه های مختلفی تولید و ارائه می شوند زیبای دو چندانی به خانه شما می بخشند چون معمولا طراحی چشم گیری دارند.

تفاوت مبل تخت خواب شو با تخت تاشو

شاید برای خیلی ها این سوال پیش آید که تفاوت مبل تخت خواب شو با تخت تاشو چیست ؟ پاسخ به این سوال آسان است مبل تخت خواب شو مبلی است که قابلیت تبدیل به تخت حواب و تغییر کاربری آن را دارد اما تخت تا شو تخت خوابی است که جمع و باز می شود. مبل تخت خواب شو معمولا در سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن قرار می گیرند که در همان جا قابلیت تبدیل به تخت خواب و استفاده از آن را دارند اما تخت های تا شو در اتاق خواب قرار می گیرند که بعد از جمع کردن آنها می توان از آنها بسته به نوع آن به عنوان میز و یا کتابخانه استفاده کرد تشک استفاده شده در مبل های تخت خواب شو از ضخامت کمتری برخوردارند و به نسبت تخت های تاشو راحتی کمتری دارند اما قیمت مبل تخت خواب شو به نسبت تخت های تاشو و دیواری کمتر است.

مبل تخت خواب شو برای فضای کوچک مناسب است

اگر قصد خرید اینترنتی مبل تخت خواب شو را دارید مهم است که با مهمترین ویژگی این مبلمان آشنا شوید همان طور که پیشتر گفته شد مهمترین مزیت این نوع مبل علاوه بر زیبایی آن که بسته به نوع و سبک طراحی آن دارد فضای کمی است که اشغال می کند و علاوه بر قابلیت استفاده روزمره یک مبل قابلیت تبدیل به تخت خواب را نیز دارد و این ویژگی باعث می شود که در خانه های با متراژ کوچکتر و فضاهای کمتر استفاده از این مبل بسیار منطقی جلوه کند اگر خانه کوچکی دارید و یا با کمبود تخت خواب مواجه اید و مهمانی دارید که می خواهد شب را در منزل شما بگذارند داشتن یک مبل تخت خواب شو تمامی مشکلات شما را به سادگی حل کرده و علاوه بر آن مدل های زیبایی که از این مبل تولید می شود باعث زیباتر شدن خانه شما می شود.

نکاتی که در خرید مبل تخت خواب شو باید در نظر گرفت

در هنگام خرید مبل تخت خواب شو نکاتی است که باید به آن توجه کنید مورد اول جنس بدنه مبل است معمولا بدنه های فلزی بهتر از بدنه چوبی است اما اگر قصد خرید مبل چوبی دارید از جنس چوب آن اطمینان حاصل کنید همچنین نوع پارچه این نوع مبل را کاملا با دقت انتخاب کنید از این مبل هم برای نشستن استفاده می شود هم برای خوابیدن پس باید جنس پارچه با دوامی را انتخاب کنید نکته بعدی در خرید توجه به سایز مبلی است که انتخاب می کنید توجه کنید که این مبل باز و بسته می شود پس باید در محلی قرار گیرد که امکان این کار را داشته باشید و در آخر از هماهنگ بودن این مبل با دکوراسیون منزل غافل نشوید در انتخاب مدل این مبل باید دقت کنید هر مدل آن با هر سبک منزلی مناسب است همچنین در هماهنگ بودن رنگ مبل و سایر لوازم دقت کنید و در آخر با توجه به قیمت مبل تخت واب شو سعی کنید انتخابی داشته باشید که طول عمر بیشتری داشته باشد و سعی کنید در هزینه کردن برای مبلی با کیفیت دچار تردید نشوید تا مدت زمان بیشتری امکان استفاده از این مبل کاربردی را داشته باشید

انواع پارچه مبل تخت خواب شو در هیوا هوم

با توجه به کاربرد مبل تخت خواب شو که هم برای نشستن و هم برای خوابیدن از آن استفاده می شود انتخاب پارچه مناسبی که طول عمر و در عین حال راحتی زیادی داشته باشد بسیار حیاتی است یک پارچه رومبلی مناسب برای مبل تخت خواب شو پارچه به تراکم بالاست که در هنگام جابجایی و یا برخورد شیئی با آن دچار پارگی و یا به اصطلاح لب پر شدن نشود. پارچه های موجود و قابل استفاده برای مبل تخت خواب شو در فروشگاه مبلمان هیوا هوم معمولا از جنس کتان ، چرم و مخمل است که قابلیت انتخاب توسط مشتری را دارد همچنین یک ویژگی مهم در انتخاب مبل تخت خواب شو امکان تعویض پارچه رو مبلی در صورت خرابی و یا برای تنوع آن است که فروشگاه هیوا هوم این قابلیت را به خریداران محترم داده تا تجربه یک خرید مطمئن و با کیفیت را از این فروشگاه داشته باشید

قیمت مبل تخت خواب شو در چه محدوده‌ای است؟

قیمت مبل تحت حواب شو مانند سایر مبلمان و لوازم منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت های مختلفی از این مبل در بازار موجود است این عوامل می تواند جنس مبل، نوع پارچه، سایز آن و تعداد نشیمن گاه آن باشند پیشنهاد ما این است نه به دنبال ارزانترین مبل باشید و یا گرانترین مبل. سعی کنید مبلی که از همه نظر برایتان مناسب باشد را انتخاب کنید چه از نظر ساخت و کیفیت و چه از نظر اقتصادی اما به یاد داشته باشید اگر قبل از خرید برای مبلی با طول عمر بالا و با کیفیت هزینه کنید با توجه به گرانی و قیمت بالای همه لوازم بسیار بهتر از این است که بعد از مدت کوتاهی دوباره اقدام به خرید مبل تخت خواب شو کنید. ما در هیوا هوم مدل های مختلف مبل تخت خواب شو با تنوع قیمتی را عرضه کرده و این اطمینان را به خریداران محترم می دهیم که تفاوت قیمت در محصولات تفاوتی در کیفیت محصول نخواهد داشت.

روند تحویل چگونه است ؟

فروشگاه اینترنتی مبلمان و سرویس خواب هیواهوم ، در سراسر کشور امکان تحویل رایگان برای سفارش های بیشتر از ١٠ میلیون تومان را دارد هیواهوم با فراهم آوردن شرایط ارسال سریع و رایگان به سراسر ایران لذت یک خرید متفاوت را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است و بابت حمل و تحویل کالای خریداری شده تا درب منزل هزینه‌ای از مشتریان ساکن تهران و دفتر باربری در شهرستان اخذ نخواهد کرد.سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر ثبت گردند، در همان روز ترتیب اثر داده خواهند شد و بین ساعت ۱۵ الی ٢٠ (درصورت موجودبودن کالا) تحویل داده می‌شوند. سفارش‌هایی که پس از ساعات ذکر شده ثبت گردند در روز کاری بعد رسیدگی خواهد شد.هزینه ارسال کالا در شهر تهران تا درب منزل رایگان می‌باشد و در صورت نیاز و تمایل خریدار به بالابری محصول توسط راننده هیواهوم، این فرآیند متحمل هزینه شده و برعهده خریدار می‌باشد. توجه داشته باشید سفارش های کمتر از (١٠)میلیون تومان شامل هزینه خواهد شد.

منبع : تفاوت مبل تخت خواب شو با تخت تاشو چیست؟