درباره مبل راحتی و مبل ال بیشتر بدانبد

Buy Impero LHS L Shape Sofa With Adjustable Headrest in Dark Brown Colour  by Vittoria Online - Contemporary LHS Sectional Sofas - Sectional Sofas -  Furniture - Pepperfry Product
مبل ال
مبل ال یک نوع مبل راحتی است که از قرار گرفتن چند تکه جدا از هم و وصل شدن آن ها به یکدیگر، تشکیل می شود.

کاربرد و مزایای مبل ال:

مبل ال به شما این امکان را می دهد که هر چند وقت یکبار، چیدمان مبل ال زیبای خود را تغییر داده و به دکوراسیون منزل خود تنوع دهید.

با توجه به اینکه امروزه اغلب خانه ها با متراژهای کمتری ساخته می‌شوند؛ از این رو بهتر است برای صرفه جویی در فضای اتاق نشیمن، از مدل مبل های ال کم جا استفاده نمایید. مبل راحتی ال برای خانه هایی با فضای کوچکتر مناسب است، زیرا مبل ال به جای اشغال کردن فضای مفید اتاق نشیمن، از گوشه های بی استفاده اتاق به خوبی استفاده می کند.

مبلمان ال در کنار راحت بودن و شیک بودن؛ فضای بسیار کمی را اشغال می کند که این ویژگی یکی از دلایل محبوبیت زیاد مبل ال می باشد.
بعضی از مدل های مبل ال درکنار کنجی خود، یک ساختار میزمانندی دارند که علاوه برکاربرد آن به عنوان میز، برای گذاشتن برخی از وسایل زیبا جهت دیزاین جذاب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مبل راحتی ال:

مبل ال باکس دار، مبل ال با طرح یو شکل، مبل ال نیم دایره و ... از مدل های مبل ال به شمار می آیند.

 مبل ال با طرح یو شکل( U شکل ): مدل مبل طرح یو معمولا برای خانه هایی با مساحت زیاد و یا خانواده هایی با تعداد فرزندان ۳ به بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین امر نشان دهنده فضایی است که مبل طرح یو در خانه اشغال می کند و در عین حال ارائه می دهد.

 مبل ال نیم دایره: به طور کلی در مورد مبل ال نیم دایره مزایا و معایب متفاوتی مطرح می‌شوند. مبل ال نیم دایره به دلیل کمتر بودن فاصله نشیمن از یکدیگر، فضای صمیمانه تری ایجاد می‌کند.

مبل ال شکل با طرح نیم دایره، به دلیل داشتن فرم گرد، فضای بدون استفاده زیادی درگوشه های اتاق به وجود می آورد. اما با دانستن این اطلاعات، دیگر می دانید که این نوع از مبلمان را در چه فضاها و با چه چیدمانی به کار ببرید.
مبل راحتی
در بین انواع مبلمانی که افراد برای منازل خود و همچنین محیط کار فراهم می کنند؛ مبل های راحتی جزو آن دسته مبل هایی هستند که طرفداران زیادی دارند و تا حدود بسیار زیادی بین مردم جا افتاده اند. به عبارت دیگر؛ خانواده ها تمایل دارند که حداقل یک دست مبل راحتی در منزل خود در قسمت اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن داشته باشند.

مدل های جدید مبل راحتی:

با توجه به تقاضای بالا در مبل های راحتی، طراحان و تولیدکنندگان مبل راحتی جدید و متنوعی متناسب با نیاز بازار تولید کرده اند و در اختیار افراد قرار داده اند. تنوع در مبل ها علاوه بر رنگ و جنس پارچه؛ در ابعاد و سایر ویژگی های ظاهری هم هست.

ویژگی مبل های راحتی:

مبل های راحتی نشیمن های خیلی نرم و راحتی دارند که ارتفاع آنها نیز نسبت به سایر مبل های دیگر کم تر است. مبل های راحتی دارای دسته های پهن و بالشتی از جنس خود مبل هستند. در ظاهر مبل های راحتی، بیشترین چیزی که دیده میشود پارچه است.

مبل های راحتی با ظرفیت پنج، هفت ونه نفره؛ گزینه های انتخاب را برای شما بالا می برند. باتوجه به متراژ خانه و تعداد افراد خانواده خود، می توانید یک ست مبلمان مناسب انتخاب کنید.

اصول و قواعد چیدمان مبل های راحتی:

سعی کنید برای زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون منزل خود چیدمان اصولی انجام دهید و برای این کار باید بدانید که مهمترین نقطه منزل شما اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی هستند. مبل راحتی بسیار انعطاف پذیر بوده و شما همیشه می‌توانید با کمک آن ها، دکوراسیون منزل خود را به سادگی تغییر دهید.

در چیدمان مبل راحتی می‌توانید یک یا دو مبل تک نفره را در قسمتی از خانه و جدا از سایر مبلمان قرار دهید.

بهترین پارچه مبل راحتی:

معمولی‌ترین پارچه برای مبل راحتی؛ پارچه مازراتی است که از پارچه های پیش فرض مبل راحتی است. یکی دیگر از پارچه هایی که برای مبل راحتی استفاده می‌شود، پارچه مخمل است که معروف ترین آنها، پارچه های پورشه و جاسمین هستند. پارچه های چرم نیز برای مبل های راحتی قابل استفاده هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد