چیدمان مبل 7نفره چگونه است؟

Honbay 3 Piece Chair Loveseat Sofa Set | Sofa Shopping Made Easy — These 12  Living Room Sets Are Exactly What You Need | POPSUGAR Home Photo 4
قبل از شروع، اجازه دهید به چند اصول اولیه اشاره داشته باشیم  که به شما کمک می‌کند تا یک طرح اتاق کاربردی و تطبیق پذیر ایجاد کنید.

1) خجالتی نباشید: ما به شما نشان می­‌دهیم که مبل‌های راحتی در خانه را از دیوار شناور کنید. کاری که خجالتی‌ها شجاعتش را ندارند.

2) خانه را تقسیم کنید: فقط به این دلیل که شما اتاق نشیمن بزرگ دارید به این معنا نیست که مجبورید مبلمان بزرگ داشته باشید. شما می­‌توانید اتاق بزرگ خود را به مناطق کوچک‌تر تقسیم کنید تا دو یا چند مکان برای نشیمن و گفتکوهای شبانه خود (مانند گودال های گفتگو) ایجاد کنید. با این کار می­‌توانید چند دکوراسیون مختلف اما سازگار با یکدیگر را کنار هم آورید و اتاق نشیمنی رویایی برای خود بسازید.

3) امتحان کردن صندلی‌های کوچک: هنگامی که صندلی‌های بزرگ خود را پوشانده‌اید (مانند یک مبل)، می­‌توانید از صندلی‌های کوچک و یا صندلی‌های مکعبی شکل نرم و یا صندلی راک در جای جای اتاق استفاده کنید. با این کار مهمانان شما نیز احساس راحت‌تری خواهند داشت.

و اما بالاخره بپردازیم به دکوراسیون و چگونگی چیدمان مبل راحتی در منزل:

چیدمان با یک جفت مبل راحتی
اکثر ما این ترکیب را دوست داریم؛ زیرا این نوع چیدمان ساده و مرتب و در عین حال شیک می‌­باشد و تعداد نفرات بیشتری را دور هم جمع می‌کند. یک جفت مبل کنار یکدیگر برای فضاهای بزرگ و باز مناسب است. زیرا به طور طبیعی فضا را تقسیم می­‌کند و در عین حال برای فضاهای محدود نیز مناسب است.
چیدمان مستطیلی با مبلمان ۷ نفره راحتی
برای این منظور به شما استفاده از یک کاناپه سه نفره به صورت خطی را در ابتدا پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه می‌توانید با استفاده از مبل‌های راحتی تک نفره به صورت قرینه در روبروی این کاناپه عریض کار طراحی دکوراسیون داخلی را ادامه دهید. برای اینکه چیدمان شما زیاد ترکیبی یکدست نداشته باشد، با یک صندلی مهمان نظم این دکوراسیون را به هم بزنید. استفاده از پاف‌های پا مبلی در برابر مبل‌ها اگر فضای کافی در محیط داشته باشید انتخاب مناسبی برای راحتی مهمان‌های شما به شمار می‌رود. همچنین اگر محیط اتاق قرار نیست زیاد رسمی باشد، می‌توانید از صندلی گهواره ای یا همان صندلی‌های راک نیز به جای مبل تک نفره در این چیدمان استفاده کنید. علاوه بر موارد گفته شده برای چیدمان مبل چستر می توانید از این روش ایده بگیرید زیرا این مدل مبل به خاطر شکل و ظاهر خاصی که دارد به خوبی با این مدل چیدمان هماهنگ می شود.
چیدمان یک مبل + 2 صندلی
با یک مبل بسیار بزرگ شروع کنید، سپس یک صندلی در کنار آن قرار دهید. این احتمالا رایج ترین انتخاب است و می­‌تواند در قسمت‌های مختلف اتاق نشیمن بکار گرفته شود. یک صندلی با ابعاد مناسب برای فضای خود انتخاب کنید. برای گوشه‌های دیوار ها و کنج‌ها صندلی‌های کوچک‌تر، اما راحت‌تر انتخاب کنید. این کار زیبایی را برای اتاق شما و راحتی را برای مهمانان شما به ارمغان خواهد آورد.
دکور رنگی مبل راحتی ۷ نفره
همانند عکس چیدمان سرویس مبل زیر با استفاده از مبل‌های رنگی کار دکوراسیون را در هر زمان که بخواهید می‌توانید به انجام برسانید و تفاوت و شیک بودن را در خانه خود احساس کنید. با استفاده از یک فرش اندازه محیطی که قصد چیدمان سرویس مبل در دو آن را دارید مشخص کنید. سپس از یک کاناپه دو نفره و دو مبل راحتی برای دکوراسیون کردن بهره بگیرد. این قانون در جایی نوشته نشده است که حتماً از تمام مبل‌ها باید در دکوراسیون یک جا استفاده شود. می‌توانید از کاناپه سه نفره برای یک چیدمان دیگر استفاده کرد. برای مثال می‌توانید از کاناپه ۳ نفره سرویس مبل خود در روبری تلویزیون استفاده کنید تا در میهمانی‌ها بتوانید دو مکان و فضایی مجزا را برای افرادی درست کنید که می‌خواهند تلویزیون تماشا کنند و یا به دنبال یک دور همی و گفتگوی خانوادگی و دوستانه صمیمی هستند.
حذف کاناپه از سرویس مبل ۷ نفره
اگر فضای کافی برای چیدمان مبل هفت نفره ندارید، می‌توانید یکی از کاناپه‌ها را از دکوراسیون حذف کنید. این امر به شما این امکان را می‌دهد که از یک صندلی مهمان اضافه بهره بگیرید. همانند چیدمانی که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، با استفاده از یک کاناپه دو نفره که بعضی مواقع از آن با عنوان مبل لاوست نیز یاد می‌شود، یک صندلی مهمان و دو صندلی تک نفره کار چیدمان خود را به انجام برسانید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد