برای خانه های کوچک چه مبلمانی مناسب است ؟

How to Create An Elegant Space In A Small Living Room Inspiration Of Classic Modern Interior. Living Room Grey, Home Living Room, Living Room Designs, Living Spaces, Apartment Living, Elegant Living Room, Cream And Black Living Room, Classic Living Room, York Apartment

مبل ال، مطرح ترین گزینه برای مبل مناسب خانه های کوچک

ما معمولا مبل‌ های ال را به صورت مبل‌ های راحتی نه چندان زیبا و با کیفیت می‎ شناسیم اما امروزه انواع مدلهای مبلمان ال به قدری متنوع هستند که هر سلیقه‌ ای را می ‎توانند راضی نگه دارند. امروزه حتی مبل‌ های سلطنتی نیز به شکل مبل ال طراحی می ‎شوند که تنها در دو انتها دارای دسته هستند. این مبل‌ ها از نظر بلندی پایه و تاج‌ ها و منبت ‎کاری و … کاملاً شبیه مدل های سبک مبل سلطنتی هستند با این تفاوت که همچون مبل‌ های ال در کنار هم قرار می ‎گیرند و تنها در دو انتها از دسته برخوردار هستند

خلاصه اینکه هر نوع مبلی را که بپسندید نوع ال آن هم وجود دارد . البته مبل‌ های الی که به عنوان مبل مناسب برای خانه های کوچک انتخاب می ‎شوند عمق کمی دارند و کوتاه هستند-هم به لحاظ اندازه بدنه و هم ارتفاع پشتی – تا فضا را کمتر پر کنند و گاه بهتر است که کلاً بدون پایه باشند تا ارتفاع آن‌ها به حداقل برسد. بنابراین هنگام انتخاب مبل مناسب برای خانه های کوچک، به اندازه پایه‌ ها، بدنه و پشتی دقت کنید.

همچنین در ساخت برخی مبل‌ های ال از چوب و در برخی دیگر از چرم، شیشه و روکش‌ های شبه فلز یا شبه شیشه استفاده می ‎شود که دسته اول حس و حال گرمتر و دنج‎ تری به خانه شما می ‎بخشند و دسته دوم جلوه مدرن‌ تری ایجاد می ‎نمایند که شما می ‎توانید بسته به سلیقه و علاقه خود از میان انواع مختلف مبل ال دست به انتخاب بزنید.

انتخاب مطرح جهت تهیه مبل مناسب خانه‌های کوچک

مبل ال

کاناپه تک به همراه هر نشیمن دیگری که می‎ پسندید از پاف و صندلی‎ های خاص و معمولی گرفته تا مبل تک

نیم ست

یک ست کامل یا ناقص از مبل‌ های جمع و جور با دسته های کوچک یا تقریبا حذف شده

ابتدای مقاله، در مورد مبل ال به تفصیل صحبت کردیم، اما اگر شما به هر دلیلی  مبل‌ های ال را دوست ندارید و در پی یک ست مبل مناسب برای خانه های کوچک هستید، گمان نکنید که به جهت کوچک بودن خانه مجبور به تهیه مبل‎های خاص و محدودی هستید. بلکه شما می‌ توانید یک کاناپه تک از مدل مبل مورد علاقه خود خریداری نمایید و با اضافه کردن چند پاف ،صندلی یا مبل تک خاص، که می‎ تواند لزوما از مدل کاناپه هم نباشد، یک نیم ست درست کنید. مطمئن باشید که اگر این کارها را با سلیقه و دقت انجام دهید خانه شما زیبا خواهد شد. به خانه کوچکی که در تصویر زیر می بینید دقت کنید. این خانه واقعا کوچک است با این حال نه تنها به زیبایی مبله شده است بلکه حتی این امکان در آن به وجود آمده است که میز ناهارخوری هم به آن اضافه شود.

کیفیت برای دکوراسیون‌ هایی که با محدودیت‌ های عمومی مواجه هستند یک نکته کلیدی است. کیفیت خوب اجزای دکوراسیونی که انتخاب می ‎کنید موجب جلوه بیشتر و راحتی بیشتر می‎شود که کاملاً نقص های احتمالی دکوراسیون شما را می‎ پوشاند. به تصویر بالا نگاه کنید؛ عواملی چون استفاده از وسایل و مصالح با کیفیت که غالبا به رنگ روشن هستند و در برخی قسمت‌ ها نیز صیقلی بوده و نور را منعکس می‌ کنند،  انتخاب درست مبلمان و تمام ست نبودن آن (که مانع از پر و شلوغ شدن فضا شده) و استفاده حداکثری از نور طبیعی و  نمادهای مدرنی که در دکوراسیون استفاده شده و … موجب شده که کوچکی خانه، تحت الشعاع چشم‌ نواز و مدرن بودن آن قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد